• ابتدا مبدا مورد نظر را انتخاب نمایید
  • بزرگسال (12 سال به بالا) + -
  • کودک (2 تا 12 سال) + -
  • نوزاد (10 روز تا 2 سال) + -

جهت خرید بلیت بنیاد شهید و ایثارگران و صندوق بازنشستگی کشوری می توانید از طریق این لینک اقدام نمایید



برنامه هفتگی پروازهای هواپیمایی آسمان
تهران - یزد
6 پرواز در هفته
شنبه 1
یک 1
دو 1
سه 0
چهار 1
پنج 1
جمعه 1
تهران-یزد
6 پرواز در هفته
تهران - مشهد
10 پرواز در هفته
شنبه 1
یک 1
دو 1
سه 2
چهار 2
پنج 1
جمعه 2
تهران-مشهد
10 پرواز در هفته
تهران - گرگان
15 پرواز در هفته
شنبه 3
یک 1
دو 2
سه 3
چهار 2
پنج 2
جمعه 2
تهران-گرگان
15 پرواز در هفته
تهران - تبریز
2 پرواز در هفته
شنبه 1
یک 0
دو 0
سه 0
چهار 0
پنج 1
جمعه 0
تهران-تبریز
2 پرواز در هفته
تهران - شیراز
15 پرواز در هفته
شنبه 2
یک 3
دو 2
سه 2
چهار 2
پنج 2
جمعه 2
تهران-شیراز
15 پرواز در هفته
تهران - اردبیل
5 پرواز در هفته
شنبه 1
یک 1
دو 0
سه 1
چهار 0
پنج 1
جمعه 1
تهران-اردبیل
5 پرواز در هفته
تهران - آبادان
4 پرواز در هفته
شنبه 0
یک 1
دو 1
سه 0
چهار 1
پنج 0
جمعه 1
تهران-آبادان
4 پرواز در هفته
مشهد - ساری
2 پرواز در هفته
شنبه 1
یک 0
دو 0
سه 1
چهار 0
پنج 0
جمعه 0
مشهد-ساری
2 پرواز در هفته

اخبار و رویدادها

تاریخ ایجاد :
 ۱۴۰۴/۰۲/۳۰ 
تاريخ وقوع :
 ۱۴۰۴/۰۲/۲۹ 

دکتر علی بابایی کارنامی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت هواپیمایی آسمان، از بخش‌های مختلف این شرکت بازدید کرد و در نشستی با مدیران ارشد آن، به بررسی وضعیت جاری و چالش‌های پیش‌روی این مجموعه پرداخت...

۲۹
اردیبهشت
۱۴۰۴

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا با بیان اینکه به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم آسمان از روزهای آرمانی خود فاصله بگیرد، عنوان کرد: تلاش داریم این شرکت را به دوره رونق خود بازگردانیم...

۲۷
اردیبهشت
۱۴۰۴

روابط عمومی، به‌عنوان پل ارتباطی میان سازمان و جامعه، نقش کلیدی در بازتاب شفاف عملکرد، تقویت اعتماد عمومی و شکل‌دهی به تصویر برند ایفا می‌کند. در صنعت حساس و حیاتی هوانوردی، این نقش بیش از هر زمان دیگری برجسته است؛ جایی که ارتباط مؤثر، پاسخگویی دقیق و اطلاع‌رسانی به‌موقع می‌تواند نقشی تعیین‌کننده در ارتقاء رضایت مسافران، اعتماد ذی‌نفعان و حفظ اعتبار شرکت داشته باشد. اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ هواپیمایی آسمان، فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز روابط عمومی و ارتباطات را به تمامی همکاران ارجمند در حوزه روابط عمومی تبریک عرض نموده و از زحمات و تعهد حرفه‌ای شما در اعتلای نام آسمان سپاسگزاری می‌کنم. بی‌تردید، استمرار این مسیر ارزشمند نیازمند نگاهی آینده‌نگر، بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ارتباطی و هم‌افزایی درون‌سازمانی است. با آرزوی موفقیت روزافزون برای شما عزیزان، امیدوارم با تلاش‌های مستمرتان، همچنان شاهد ارتقاء جایگاه شرکت هواپیمایی آسمان در سطح ملی و بین‌المللی باشیم.

۲۶
اردیبهشت
۱۴۰۴
   


گروه دورانV6.1.8.0
از مبدا